طول عمر متوسط FSGS چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طول عمر متوسط FSGS چیست

FSGS اشاره به کانونی سگمنتال گلومرولواسکلروز. در مراحل اولیه، ممکن است زندگی را تهدید نمی کند، اما زمانی که آن را به مرحله نهایی توسعه، یک سری از مشکلات جدی برای سلامتی فرد ظاهر خواهد شد و بر زندگی بیماران تا حد زیادی. بنابراین، مردم می خواهند بدانند که چه طول عمر به طور متوسط از FSGS است.

در واقع، به طور متوسط طول عمر از FSGS به وضعیت بیماری بیمار مرتبط است.

FSGS یکی از دلایل شایع سندرم نفروتیک اولیه در کودکان و بزرگسالان است. اغلب موارد، آن را ارائه مزمن پیشرونده و پایان دادن به نارسایی کلیه، در حالی که تعداد کمی از بیماران مبتلا به FSGS که بیماری به سرعت پیشرفت بیماری و ممکن است به نارسایی کلیه به سرعت در حال سقوط است.

علاوه بر این، ممکن است کاهش عملکرد کلیوی، اختلالات قلبی و عروقی، عفونت های شدید، هیپرکالمی، اسیدوز متابولیک و برخی عوارض دیگر میشود. هنگامی که این بیماری از کنترل خارج شده، ممکن است تبدیل به یک بیماری تهدید کننده زندگی است.

برخی از بیماران ممکن است بهبودی بالینی FSGS کامل دریافت و زندگی می کنند تا زمانی که مردم عادی، در حالی که برخی از بیماران دیگر به سرعت به نارسایی کلیه ایجاد می شود. بنابراین هیچ کس نمی تواند طول عمر دقیق FSGS بگویید.

پس چگونه به بهبود طول عمر برای بیماران FSGS

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می توانیم می دانم آن را باید از کند کردن و یا حتی توقف پیشرفت FSGS و کنترل عوارض به طور فعال آغاز خواهد شد. در همان زمان، زیر یک رژیم غذایی سالم و تنظیم سبک زندگی علمی، که می تواند به شما کمک کند تا زندگی بهتر و طولانی تر است.

به عنوان یک بیمار FSGS، اگر شما می خواهید برای طولانی طول عمر خود، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: اصول اولیه FSGS، FSGS، طول عمر از FSGS ,
:: بازدید از این مطلب : 3210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: